Tuesday, 12 July 2016

Selamat Hari Raya!!!!




As salam...
Salam Aidilfitri Pada Semua Umat Islam Seluruh Dunia Ye...
Hahaha...
Da seminggu nak raya baru lorat nak post kat blog ni...
Apekan daya tahun ni raya sempoi2 aje...
Then aku plak banyak perkara nak diuruskan...
He5...




Nampak x...
Sempoi aje kan....
Tahun ni plak aku last beraya secara bujang....
He5...



He5...
Ini lah adik2 kesayangan ku...
Tapi yg blakang belah kanan skali tu sepupu aku...
Memang die rapat ngan adik aku...



Ini big family belah ayah aku...
Aku rase tahun ni first time kot amik gambau ramai2 mcm ni...



Aku ni bak2 mercun ni memang da x brape nak layan sgt dah...
Zaman kanak2 dulu yela kot...
Just bile nampak2 adik aku or pak cik aku beli...
Aku pun tompang sekaki aje...



That all...
Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir Dan Batin...

No comments:

Post a Comment