Saturday, 15 August 2015

Raya 2015...








As salam...
Da bersawang blog aku ni...
So hari ni last syawal...
Baru la aku sibuk nak wat entry pasal raya aku...


Raya aku same je seperti yg len....
Tapi tahun ni meriah sikit la...
Tapi raya tetap raya kan...
He..He..He...




Ni Family aku...
Tahun ni kiteorang semua warne hijau...
Tahun depan x taw plak warne ape...





Hehehehe...
Tahun ni ade kelainan sikit....
Si die datang beraya kat umah aku...
Bkn die sorang...
Ngan family die skali...
Tq ye syg...





Yang ni plak branch aku plak...
Bank Islam Bandar Melaka...
Tahun ni semua org ade...
memang meriah jugak...
Da 2 tahun aku raya ngan depa...
Tapi payah nau kalo nak bergambo semua ade...




Hehehehe...
That all...
Wat panjang2 kang merapu plak...

2 comments:

  1. salam bro.....saya nk tnye, ade sorg staff pompuan muda, kurus2,....xpernah nampak sebelum ni,....staff baru ke?...siapa eak nama beliau......ty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh...
      Yang mane tu...
      Ade dalam gambau tu ke?
      Ade memang ade...

      Delete