Saturday, 23 May 2015

Treasure Hunt Jejak Warisan Melaka 2015...






As salam....
Da bersawang blog aku ni...
Da lame x update....

So hari ni gua update sikit sbb baru2 ni aku ngan genk Bank Islam baru lepas join Treasure Hunt...

Tahun lepas nye Treasure Hunt Jejak Warisan Melaka 2014 kite org join...
Tapi agak kurank memuaskan oleh dari pihak penganjur...
Tapi kali ni agak fun...
Walaupun aku ade sikit terkantul wat natang yg xpernah aku wat...
Jadi la Categori PUNCA...
Haaaa!!!Haaaa!!!
Xyah cite la pasl tu...

Skarng ni aku nak cite pasal Treasure Hunt yg di anjurkan oleh MBMB...
Mcm tahun lepas gak, kiteorg wat 2 group...
Tapi ahli ade tukar sikit sbb ade yg x dpt join oleh sbb tertentu...
Kalo x 3 group leh kasi gegau...

So alhamdulillah...
Dua2 group dapat top 10...
Dapat tempat ke-8 & ke-4...
Yg best kali ni 5 org dapat cabutan bertuah berbanding tahun lepas dapat sorang je...

So kali ni event memang best...
Walaupun aku ade wat slang!!! sikit...
Tapi xpe janji ade no n puas hati...
Ade skit geleri kat bawah...
Leh la kowank tgk2 sikit....



Pagi...
Time ni baru pas pendaftaran...



Ngah tgg bile la nak berlepas...





 Pape pun perut kene isi dulu...





Dengau taklimat jap n bacaan doa...



Ni da habis game...
So lunch la yg disediakan oleh pihak MBMB...






Ni yg mahal...
Mcm2 kiteorg dapat...
He5....



ITU AJE...
PAPAI.....

No comments:

Post a Comment