Sunday, 20 April 2014

Join Treasure Hunt Jejak Warisan Melaka 2014...









As salam...
Hari ni aku nak story sikit bahawa aku ngan genk2 BIMB join treasure hunt ni...
Memang memenat kan....
Bak kate first time kate kan...
Tapi maybe ade beberape org team kiteorg ni penah join mane2 treasure hunt...





So pasal treasure ni maybe ade ramai yg x puas hati gak...
bagi aku banyak gak masalah or bende yg x sepatutnya berlaku...
Contoh dari segi permakanan yg x cukup...
Majlis yg tidak berape nak teratur...
Layanan yg kurank...
Tapi nak wat mcm mane...Moga jadi ikthibar pada meraka...
Moga tahun depan perkara ni xkan berlaku lagi...
Ok full stop...



Ok ni aku nak cite pasal event aku plak...
Memang aktiviti yg menyeronok kan...
Susah pun susah gak...
Mencabar tu kurank sikit pada aktiviti lasak...
N memang perjalanan yg agak jauh....
ha5...



Aku x nak ulas banyak...
Jan layan je pic yg aku ade ni je...





Kite orang ade 8 orang...
So kite org wat 2 team...
#Fizi Group #The Matrix..
Kalo tgk gambau ni x cukup sorang...
Sorang lagi ngah amik gambau...



Time ni ngah sarapan...
Nasi lemak ngan kuih...
Boleh la...
Kenyang...Makan jgn memilih...




Yus pun sedang menikmati nasi lemak...




Mase ni ngah brief...





Kene baca ikrar plak...




Lepas tu bermula la event kiteorg...
Mcm2 dugaan yg kiteorg hadapi...
Tapi alhamdulillah...
Antara Team kite orang...#Pizi Group dapat no 23...
Dapat la habuan dalam RM250...
Dan yus dapat cabutan bertuah....








































































Tu la antara aktiviti yg kiteorang wat...
Lepas tu da settle...
N balik....



Our Team...

2 comments:

  1. Cambest je hehe tapi jauh aa Melaka sobs

    ReplyDelete
  2. Ha5...
    Memang best...
    Tapi ending mcm hampeh...

    ReplyDelete