Wednesday, 14 August 2013

Hari Raya 2003...







Hu5...
Selamat Hari Raya ye...
Maaf Zahir Dan Batin...
Sorry la kalo lambat wish...

Mase tu terlalu sempit...
Ni baru dapat nak ngadap blog aku ni...


Tahun ni raya ade rase kekurangan yg amat sangat...
Kerana tahun ni aku beraya tanpa seorang adik kesayangan aku yg telah meninggal dunia...
Semua roh nye di tempatkan dengan orang beriman...

First raya aku raya kat Melaka...
Solat raya di Masjid Selat...
Tempat last arwah adik aku solat raya...



Di pagi raya...
Pakai selipar buruk lak...Kantoi...




Bersame adik dan ayh yg tercinta...



Bersame opah ku...
My Parents...























My family...




Family ku n Family Pak ngah ku...




Last skali...
Lawat kubur arwah adik aku...



Lepas habis di Melaka...
Seterusnya aku beraya pula pada family mak aku di n9...




He5....
Ni kat umah Pak Ngah aku kat Rompin...



Pusara Uwan....
            
Pusara Atok...




Ni kat umah Tok Long...





Last posing...




That all...
Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir dan Batin Dari kami Sekeluarga...
                

No comments:

Post a Comment