Saturday, 24 August 2013

Bank Islam Mock Branch (Teori) 2013







Assalamualaikum...
Mau cite sikit la...
Baru2 aku baru je join Training Mock Branch....
Tapi dari segi teori...
Gambau kat atas tu bkn aku tapi genk2 yg lepas....
So mau kongsi sikit la pengalaman walaupun x banyak...



Ini semua bercerita tentang kawan2 yg sempoi2 ade kat sana...
wakakakaka...




Ini lah team2 lelaki...
Ade lagi...
Tapi ni team yg menginap kat hotel....




Keadaan mase dalam van...
Van ni la yg slalu antau kitearng gi Menara Bank Islam...




Tgh2 tu bakal AM...
Kiri SA...
Kanan Admin...









Walaupun duduk n dengau speaker bercakap je...
Tetapi...
Keletihan tu tetap ade...













Time ni tgg van...
Nak gi Menara Bank Islam...





Aku ngan wan...





Aku ngan roomate aku...





Time ni lepak kat SOGO...




That all...
Lepas ni kiteorg berjumpe lagi....
Untuk practikal nye...
Wslm...

No comments:

Post a Comment