Sunday, 9 June 2013

Running Man...Tapi Aku Bukan Mat Korea....







As salam...
Hari sbb aku xtaw nak post ape...
So mau story sikit mcm mane aku leh melekat ngan "Running Man" ni...








Memang aku x minat sngt ngan ape cite korea ni...
Tapi aku minat "Running Man" ni semenjak aku dok kat poli mase sem 5...
Aku perhatikan la member aku 2 org ni Am & Syahir...
X abis2 gelak bile layan cite ni...
Aku wat x taw la...
Ape yg syok sgt die tgk pon aku xtaw...

Tapi ade suatu hari time tu aku baru pas balik makan ngan awek aku...
Aku lepak jap kat bilik member aku ni...
Bilik "Am"...
Time tu umah aku tgl aku ngan die rase nye...
Time aku ngah isap rokok tu si Am ni ngah layan cite ni la...

Time tu kalo x silap aku episod "Special Hip Hop"...
Aku pon tompng sekaki sbb xde keje...
Ha5....
Time aku tgk tu tergelak2 aku tgk org Korea ni wat lawak...
Sampai la habis aku tgk...
Then aku mintak kat die bukak yg len lak...
So die kate kalo nak amik external  harddisk die...

Aku pon amik n layan sorang2...
Peh....
Sampai kemalam aku tergelak2 tgk Running Man ni...
So ape lagi...
Aku copy semua episod...







So sampai sekarang la aku melekat ngan Running Man ni...
Ha5....
Setiap hari selase je...
Cepat2 aku download kat KShowNow....
Tapi sape2 nak episod dari mule sampai habis....
Memang aku ade....
Stock still available...

Tapi dalam cite ni...
Artis yang memang aku minat ialah "Kim Jong Kook"...
Dikenali sebagai "Sparta Kook" Or "Commander"...



Kasi buh gambau sikit la...
SPARTA!!!!




Ha5...
That all for today...
Hwaiting!!!!

4 comments:

  1. aku rasa ramai je yang dah mula ketagih tgok running man, yg benci Kpop pon dah x mampu nak nafikan...kah3....

    ReplyDelete
  2. tengok boleh bro tapi jangan sampai gila babas fanatik. tengok untuk hiburan boleh la....amik mana yang elok dan comel darinya.

    jangan jadi macam sesetengah kpoper dah la.....sawan meroyan..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hu5...
      Tidak sampai mcm tu skali bro...

      Delete