Thursday, 3 January 2013

My New Handphone...







Huhu...
Hp satu ni memang aku idamkan segak die kuau...
Tapi ape kan daye duit xda....
HP tu kalo br kemain mahal lagi...




So suatu hari aku gi kedai yg memang kedai tu kedai tetap aku...
Xpenah gi kedai len...
Kat Telok Mas...
"Ah Lee" name kedai die...

Aku try la tanye die ade hp sony yg baru x?
Die tunjok la hp Sony Experia Arco...







Kemain besau lg...
Aku jenis x minat hp besau2 ni...
Harge po 1k lebih...
Terus suruh Susan (Bini Tokey kedai hp) simpan...
Aku terus tanye lg....
Yg murah sikit xde...
Kedai die x bnyk hp Sony ericcson, yg baru nye satu tu je la...
Last2 die cakap ade satu secondhand baru dua hari....
Owner die pompuan...Baru 2 hari beli da jual coz x minat bentok...
Pompuan ni memilih sikit...
Last2 aku tgk...
Fuh...
Leh tahan....







Ni la hp nye...
Peh...
Puas ati aku tgk...Aku belek2 hp ni sikit...
Boleh tahan...
Nak2 harge die pon bek....
Rm500...
Mane mau dapat kan....
Baru 2 hari pakai...
Terus ku beli...
Jual Sony Xperia X8 Aku....
He5...



That all...

No comments:

Post a Comment