Tuesday, 18 September 2012

Interview for SPA...







Memang aku risau time tu kawan2 da 2 org dapat surat tawaran interview SPA...
X sangke plak secepat tu...
Tapi pg tadi nak g amik Opah aku g terapi...
Tgk kat peti ade plak surat ni...
Ha5...
Senyum gak aku...
Bile tertulis name aku...








Yela...
Xsangke plak leh dapat...
Xpe yg masih menunggu pun akan dapat...
Sabau je...
Tapi org ckp memang ade interview...
Tapi keputusan nye memang lambat sikit...







Jawatan yg aku dapat ni Pembantu Pegawai Teknologi Maklumat...
Jawatan ni memang pyh sikit...
Xpe la...
Slow2 jalan kan...

No comments:

Post a Comment