Sunday, 5 August 2012

Helmet AraL ku Bertukar!!!





Helmet ni dulu ayah aku yg pakai mase die ada moto EX5...
Then die da jual moto tu kat Pak Su aku...
So terbiau la helmet ni...
Then aku amik helmet ni ke Perlis time sem 2...


Time tu aku xde moto lg just bwk untuk kemudahan aku...
Akhir sem 2 aku da beli moto kat perlis WAVE 100...
Ade helmet br gak MHR 4 tapi da kene rembat...
So helmet ni la aku pakai sampai aku beli helmet ARC...
ARC tu pon kene rembat...

So helmet ni la bertahan ngan aku...
Helmet ni jugak la awek aku slalu pakai bile kite org kuau date...
Die suke helmet ni...
Then bile da abis blajau...
Aku tgk helmet cian je...
Makin teruk...
So aku make up la sikit helmet ni...



Colour asal helmet ni...



Dengan modal...
Spray Hitam Mati = RM 6.50
Silver Baizer = RM 18.00
Stiker = RM 6.50

Hasilnye...












Blh thn la...
Makin minat aku nak pakai...
Tapi pasti korank tertanye ade ke helmet jenama AraL?
Aku x pasti...Aku ingat AraL ni ciplak Arai...
Tapi bile tgk kat bahagian dalam helmet ni memang ade tulis jenama AraL...
Then ayah aku ckp die beli dulu memang mahal...
Dalam Rm100 lbh rase aku...



Kan...
Ade tuliskan...
He5...




That all...
So ni helmat yang aku ade skrang...



2 comments:

  1. wahhh...blh transformed eh....cantik2...simple...but nice

    ReplyDelete
  2. Yup...
    Transform...
    Simple aje...
    Thanks...

    ReplyDelete