Monday, 2 July 2012

Xperia X8 Aku Wat Hal Plak





Aduhai...
HP kesayangan aku ni wat hal la plak....
Dulu camera die rosak....
Then kene Rm80 ringgit betul...
Then camera die wat hal lg...Malas nak betulkan kang rosak balik...
Pergi balik kat kedai hp yg biase aku g tu...Die ckp x yh betul kan...Xperia X8 ni memang suke wat hal camera die...
So terpakse la cari hp len yg ade camera...
Penting gak camera ni...




Bagi pengguna X8 yg setia...
Tukau la hp len sblm jadi mcm saye nye...
Kat kedai tu ade 3 X8 rosak pasal camera...
Cedih2...

4 comments:

  1. klo hp slide/flip mmg mudah rosak..ribbon rosak abis dlaman sume dia kacau

    ReplyDelete
  2. ak pnya x8 jgk kmera ok cuma lcd dia prob hbs kt tgh tu da garis2 hitam setebal 2cm...nk baiki mls sbb baiki lcd mhl g pn lau baiki msti dlm tu akn rosk jgk..pnykt len akn tmbul so biar jer

    ReplyDelete
  3. ha5...
    Aku nye wat mase ni camera je...
    Maleh nak btlkan...
    Lcd memang mahal...

    ReplyDelete