Tuesday, 3 July 2012

memang Payah Nak Cari Kerja...





  Da berkurun aku mengganggur sejak akhir bulan Mei 2012...Tension gak la nak cari kerja ni...Nak tgg SPA memang berkurun la kan...So sedang sibuk cari kerja kat mane2 saje...Wat sementara ni aku just wat bisnez kecik je...Aku format window untuk lappy...Sape2 nak leh contact ye...He5...Wat promote sikit...Selain tu aku ade gak tlg jalan kan bisnez homestay mak aku...Jgn segan pilu ye layari laman blog homestay  kami di ZB Homestay Melaka...


  Nak cite pasal cari keje ni bukan payah...Memang banyak kerja kosong...Tapi nak tgg feedback org tu yg wat kite tertgg...Nak wat mcm mane...Susah dulu...Senang kemudian ye...Banyak da aku apply contoh BSN, Maybank, Bank Islam, Maxis, Celcom, Plus, Pos Laju, TM dan mcm2 lg...Kat mudah pon aku cari...Da bertimbun resume aku email kat die org...

  Tapi xpe la...Rezeki lom sampai lagikan...Kene berdoa pada yg maha esa...Die la yg bg kite rezeki...So that all ape yg aku nak tulis dalam blog aku...Bg sape yg senasib ngan aku...Jgn mengalah...Teruskan usaha...

No comments:

Post a Comment