Saturday, 16 June 2012

Tempat Aku Study Dulu - Dulu...





Salam all...
Memang x sangka skrang aku da tamat pengajian...
So bnyk tempat pengajian aku da ronta...
He5...
Antara nye...




Sk Bchang Melaka...
Aku study kat sini dari Darjah 1 - Darjah 3...
Then Darjah 4 aku pindah...




Sk Merbau Sempak Selangor...
Time aku Darjah 4 family aku pindah ke Sungai Buloh Selangor...
So aku skola la kat skola ni...
Tapi x lame....
Sampai darjah 5 aje...
Then aku pindah ke Melaka balik dan skola kat Sk Bchang untuk tamatkan sesi sekolah rendah aku...




Smk Seri Kota Melaka...
Ni aku nye skola menengah...
Aku skola kat sini dari Form 1- Form 5...
Banyak kenangan kat skola ni...
Kene masok skola ni pon sbb mak aku mengajau kat sini...



Sekolah Menengah Teknik Jasin Melaka...
Aku penah melekat jap kat skola ni...
Mase aku Form 4...
Tapi aku kuau balik dan balik kat skola lame aku...
Coz...
Adela...




Yang ni tempat pengajian terbesau aku...
Aku kene hantar ke Perlis untu masok poli ni...
Memang x sangke la kan...
Alhamdulillah...
Habis juga Diploma aku...
Dan dapat buah hati yg aku sayangi disini....




That all pasal tempat pengajian ku...
Papai...










No comments:

Post a Comment