Thursday, 21 June 2012

Rokok-Rokok Yg Pernah Bersame Ngan Ku...





Dunia rokok...
Dulu memang aku x suke...
Tapi da terjebak...
Membuat aku bertambah syg pada die...



Kasih sayang sudah selama 5 tahun bersame mereka...
Banyak suka duka telah kami lalui...
Dan juga kesusahan yg dapat dirasai apabila ketiadaan nye....
Aku bermula sejak dari form semasa aku berpindah sementara si Sekolah Menengah Teknik Jasin Melaka...

Banyak jenis rokok da aku couple...
Antara ex2 rokok aku adalah :



Di rokok pertama aku...
Nusantara Hijau...
Rokok ni la yg aku blajau untuk bercinta dengan mereka...




Ni rokok seterusnya...
Sampoerna Menthol...
Aku stop nusantara sbb payah nak dapat kat melaka...




Ni rokok ketiga aku...
Aku tukau sebab rasenye sedap sikit dari rokok sebelom ni...




Ni rokok seterusnya...
SKL namenye...
Memang ade org kate ni rokok untuk pondan...
Tapi keenakkan perasa yg top membuat aku yertarik padanya...
Tapi alangkah kami berpisah kerena rokok ni dijual ngan harge yg mahal...
Jual mahal la konon nye...
Dan aku juga dapat tahu bahawa rokok jenis Menthol ni boleh cepat kene sakit Paru2..
Padahal semua rokok memang leh kene...
Cepat or lambat aje...




Ini lah rokok aku seterusnya...
Memang lame jugak couple ngan aku...
Setahun lebih jugak...
Aku memang sgt merinduinya...
Tapi apekan daya...
Die pon jual mahal gak...
Time tu lak ekonomi aku jatuh...




So lepas tu aku amik la rokok ni...
Murah sikit...
Tapi memang x lame...
Rokok ni la paling kejap couple ngan aku...
Sbb die ni kurank enak...
So aku amik keputusan..
Clash ngan die...




Ini la rokok permenant aku dari akhir Form 5 sampai la aku masok Politeknik...
Tapi mase kat poli aku curang ngan die...
Aku telah jatuh hati ngan rokok len...
Yg lg murah dan best...
Aku mengambil keputusan untuk clash ngan die semasa aku sem 1 di Politeknik...




Ni rokok seterus nye...
Lame jugak kami jalin kan hubungan...
Tapi apekan daya...
Setelah tamat pengajian di Perlis...
Hubungan kami makin rengang dan jarang2 jumpe...
So amik keputusan bawa diri masing2...








Sekarang...
Ni la awek aku yg br...
Yg kekal hingga kini...
Semoga hubungan kami tidak longgar...
Hu5...



Itu la antara ex2 rokok aku...
Tapi John Merah tu lom clash lg ye...
Kadang2 aku ade gak rokok scandal aku...
Antaranya...




Modeng




June Light




Canyon




Manchester




Blue Range




Itu saje tentang idup rokok aku..
Memang ramai suruh stop...
Family aku memang bg lesen tapi mak bapak mane x suruh anak berhenti...
Enta la...
X taw la bile...
Selagi jodoh aku ngan mereka masih ade...
Memang sukar untuk di pisahkan...

No comments:

Post a Comment